خدمات شرکت آدِنــا سامــان

hvac

سیستم تهویه و سرمایش

سیستم اعلام اطفاء

سیتم کنترل محیطی

ابنیه و عمرانی

سیستم کنترل تردد

برق و الکتریکال

راه های ارتباطی
آدنا سامان

طراحی دیتاسنتر

به مشاوره نیاز دارید ؟

در صورتیکه در زمینه زیرساخت فیزیکی/ پردازشی مراکز داده ، پسیو شبکه مسی /فیبر نوری ، نظارت تصویری و حفاظت الکتریکی سوالی دارید میتوانید از طریق تلفنهای زیر با کارشناس مربوطه به صورت مستقیم و رایگان صحبت کنید . 

ارتباط مستقیم با مشاور

جهت مشاوره فرم زیر را تکمیل کنید

درباره ما

در عصر پیش رو اصلاعات ، کلید پیشرفت است و این فوق العاده است که ما به عنوان عضوی در دنیای فناوری اطلاعات و مراکز داده در جهان میباشیم . سیاره ای که امروزه تعداد دستگاه های متصل از تعداد انسانها هم فراتر رفته و توقف در آن معنایی ندارد وابستگی بسیاری به خدماتی مانند حمل و نقل ، اینترنت ، مخابرات ، سرگرمی ، بیمارستان ها و بانکها پیدا کرده است که تمامی آنها توسط بستر شبکه سراسری و دیتاسنترها یکپارچه شده و کنترل میشوند .

حجم زیادی از اطلاعات در این مراکز داده  دیتاسنترها نگهداری میشود که مسئولیت آن حفاظت از اطلاعات میلیاردها انسان است . دیتاسنترها و بسترهای انتقال اطلاعات از ده های گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده و بخش جدایی ناپذیر زندگی بشر امروز شده است . سرمایه گذارانی که ما به آنها خدمت میکنیم برای ضمانت گردش داده های دیجیتال به ما تکیه کرده اند .

لزوم گسترش راه حلهای استاندارد و توسعه متناسب و بهینه فناوری های نوین در کشور ، نیازمند دانش و درک بالایی در این حوزه در سطح جهان میباشد . چالشها و مشکلات کشور از یک سو و واقعیتهای دنیای فن آوری از سوی دیگر ، شرکتهای فن آوری را با شرایط ویژه ای مواجه ساخته تا با قدرت نیروی انسانی کشور و ظرفیتهای بومی در کنار راه حلهای نوین فناورانه موجبات پیشرفت روز افزون کشور ، ساده سازی روندها ، یکپارچگی مدیریت و سرعت امور را در کنار دقت ، به ارمغان آورند . بنای کاری شرکت آدِنا سامان ، پاسخی به این نیاز بوده است .

برخی پروژه های آدنا سامان

نظرات مشتریان

021-91013500